10:e December

Mera fritt följ och en del sök.
Fan han börjar bli bra alltså.
På riktigt.
Iallafall så länge jag har godis med mig. ;) Fniss.
När två skällande terriers gick förbi brydde han sig inte ens.
FOKUS!
Jag blir lika lycklig varje gång. Vi kanske inte behöver skämma ut oss helt i vår.
Jag ska försöka få ut min bror så han kan filma.
Draken älskar att jobba. Mer än någonsin.
Och när han är så otroligt samarbetsvillig vill jag knappt gå in.
FinafinaDrake.
Till och med katten börjar tycka han är okej nu. För idag när jag kom in låg de bredvid varandra i sängen och sov.
Min katt HATAR hundar.. tydligen var det okej idag.
Får se hur det blir imorgon. ;)
Innan vi kom in igen lekte han en stund med en grannes vovve.
Ingen aning om rasen, men en liten hårig sak. Söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0