22:a December

Idag står städning till tusen på schemat och det är kanske inte vad Mr.Dobermann är allra bäst på.
Jag försöker dammsuga medan han hittar någon gammal vante att slita sönder.
Antingen tycker han det är så otroligt kul att se mig dammsuga eller så vill han bara vara elak.
För varje sekund kommer det mera skit. Höh.
Och att köpa julmustflaskor är lika kul för honom som det är gott för mig.
Att bita en tom flaska tills den är helt knasig är urskoj. Tydligen.
Snart är det julafton och vi vet fortfarande inte riktigt om vi kommer befinna oss hos mamma eller pappa.
En sak är i alla fall säker, herr Drake har fått en finfin sele så en pulka ska införskaffas!
Välkommen alla muskler som vill!
Nu ska jag fortsätta med disken.
Ska nog stänga in skithunden också. Om han inte blir lite samarbetsvillig.
Jag längtar till hans nya syskon finns på bild. Och finns med på skk's hunddata. Än finns de inte!
För er som är intresserade läs gärna :
http://www.blogtown.se/profile.php?id=UllisPuma
Det är Drakes kullsyster, uppdateras mer än min tråkblogg och finns en hel del roligt att läsa.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Neaaaa bästaste kusin....

undrar bara om du har fixat hundvakt till den 13/februari-10 för då ska du med på kryssning, om du inte har fixat det än så får du börja tänka på det nu :D <3

2009-12-29 @ 00:06:10
URL: http://l-illis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0