5:e December

På grund av önskemål har jag börjat blogga igen.
En gammal vän är trött på att inte hålla koll på mig.
Antar jag.
Fniss.
Hunden mår finfint. Han fick ett tuggben som lördagsgodis och gissa om han blev nöjd.
Enda problemet är att det tar slut på alldeles för kort tid.
Så mycket älskar han det.
Han har gått upp en del i vikt senaste två veckorna.
Mamma köpte någon bra hundmat och nu blir han tjockis.
Det är bra. Då ser han mer kraftig ut. Min valp.
Imorgon ska vi upp tidigt, bär av till Stockholm och Gamla stan.
Möta upp mamma och Janne och strosa där.
Det blir mysigt.
Jag är mycket sugen på marsipangrisar doppade i choklad.
MUMS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mkt braaaa, mkt bra!

2009-12-06 @ 12:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0