5:e November

Whiteboardtavlan är hittad! AWESOME!
Tack till Henrik som åkte runt hela Eskilstuna med oss.
Grymt!
När jag kom hem blev jag välkomnad av en mycket glad dobermann.
Åh vad jag älskar att komma hem när han väntar på mig.
Lika glad varje gång.
Och har helt glömt bort att jag faktiskt lämnade honom.
Älskade underbara varelse!
Nu ligger han här bredvid mig. Gosat in sig och sprider värme.
Imorgon åker vi som sagt! Och nervös börjar jag bli.
Oj..
Fick även veta att kvinnan på Jump In i Eskilstuna är mycket trevlig!
Otroligt snyggt halsband fanns där också.
För bara 199 kr. Vill ha känslan växte otroligt.
Halsbandet är stort svart i läder, med en bit rostfritt stål och en fin stjärna.
SÅ SNYGGT!
Tydligen hade en man med dobermann varit inne någon dag tidigare och köpt ett till sin hane.
Med lång hals.
Min hund har lång hals.
Han skulle bli ruskigt snygg i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0