5:e November

Undrar om det är fel på mig eller om felet ligger hos Malin?
Hon ser denna utställning som årets viktigaste dag.
Och jag ser den som lek.
Hon planerar att gå och lägga sig klockan 7 imorgon och har tjatat om packningen i 2 dagar nu.
Jag har inte börjat packa än.
Funderat på vilka grejer som ska ner har jag självklart gjort, och gått igenom var de finns.
Men inte har jag total panik och kollar varje sak sju gånger.
Neru!
Om nu Malin verkligen ska lägga sig klockan sju imorgon får hon allt göra det själv.
För morsan räknar med middag vid sju.
Sen ska jag spöa Henrik i poker och umgås med världens bästa mor!
Jag och Draken somnade förresten förut.
Jag snett över kanten på soffan, nästan som en banan.. och han intryckt i hörnet med huvudet vilande på min rumpa.
Måste ha sett ganska kul ut.

Kommentarer
Postat av: Malin & Billy

AMENHAALA! Jag har packat allt som DU också behöver, du har liksom 3 filtar, utställningskopplet, vaccintyg och ett täcke till Draken och komma ihåg, jag har sjumiljoner saker. :D Vafan. Och ja, detta är lite större än sist. Jag VILL ha bra resultat, men hur stor är chansen att det går lika bra för mig denna gång som sist liksom. Har mycket konkurans denna gång. Till skillnad från dig, för dig kan det bara gå bättre :P

2009-11-05 @ 23:43:44
URL: http://spotbornejustandfair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0