5:e November

En dag mindre till utställningen och jag börjar bli nervös.
Hunden däremot verkar tycka att det där med utställning är för pajaser.
För han tänker då inte ställa upp sig snyggt.
Iallafall inte här hemma i vardagsrummet.
Kanske anser han att detdär kan han så bra så varför träna.
Jag vet inte vad han tänker.
Idag snöar det iallafall mycket vilket gör att min frusna lilla dobermann inte alls vill gå ut.
I och för sig så vill inte jag heller göra det idag.
Men det måste jag.
Och han med! Annars blir det ett jävla liv här inne.
Nu ligger han på mattan nedanför mig med sin kanin. En pipig rackare.
Jag har ont i huvudet.
Idag ska vi faktiskt se till att hitta dessa whiteboards! Vi MÅSTE ha det!
Nu blir det lite sen frukost och sedan ska vi väl ta tag i öronrensning.
Tur att hunden tycker det är skönt.


Kommentarer
Postat av: Erika

UTSTÄLLNING NEEEAA

2009-11-05 @ 12:45:12
URL: http://erikaros.blogg.se/
Postat av: Erika

+ han kan använda sin nya fina filt?

2009-11-05 @ 12:45:54
URL: http://erikaros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0