8:e November

Dålig uppdatering senaste dagen.
Men utställningen tog verkligen all tid.
Sen var jag för trött för att blogga.
Fredag natt somnade jag klockan 03.00 ungefär.
Upp vid 6 för att hinna allt.
Iväg till utställningsplatsen.
Draken skötte sig precis som alltid på utställning UTMÄRKT!
Nervös tjej, duktig hund och underbart resultat.
Kritiken :
Lovande vällinjerad maskulin hane. Utmärkt huvud och uttryck.
Tilltalande stram överlinje. Djup kompakt kropp, härlig benstomme.
Utmärkt tanfärg som kunde varit något klarare i ansiktet.
Rör sig kontrollerat och sunt. Välvisad!

Placering 1
HP
BIR

Alltså Hederspris och Bäst i ras.
HAN SLOG UT DE ANDRA VUXNA DOBERMANNSEN OCH BLEV BÄST I RAS!
Han blev alltså först Bästa hane och sedan bäst i ras.
Överlycklig tjej åkte mycket nöjd hem med en mycket fin rosett!
Bilder kommer när jag får de av Henrik.
TACK HENRIK FÖR ATT DU FOTADE OCH VAR MED HELA DAGEN!
Ordet välvisad på kritiklappen gjorde mig väldigt glad.
Om två veckor är det dags igen!
I Sundbyholm.
Vi får se hur det går då.

Kommentarer
Postat av: erikaros

GRATTIS DRAKPOJKEN

2009-11-08 @ 21:33:05
URL: http://erikaros.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Grattis! Mycket fin kritik där ju. Hur många Dobermann var det med å hur gick det i gruppen? Väntar spännt på bilder =)

Postat av: lina

grattis kusin :D:D:D:D

2009-11-18 @ 17:05:08
URL: http://l-illis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0