12:e Januari

helt värdelös jag vet.
Men nu ska jag fixa det här.
Vi har börjat bygga muskler, dra en släde runt på promenaden.
Iofs utan någon större vikt vilket är en bra början.
Ska väl ta oss ut nu om någon kvart.
Det är bara så fruktansvärt kallt att varken jag eller Herr.Drake vill gå ut.
VÄRDELÖST!
Just nu ligger han och myser under en filt.
Men som sagt, hans energi tillåter inte riktigt att vi bara stannar inne.
Ibland önskar jag att han var en robothund, då kunde jag stänga av honom ibland. HEHE!
Busa är kul!
NOS!

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A ♥ - Carpe Diem

jag ska ju åka släden efter honom:)♥

2010-01-15 @ 20:40:45
URL: http://uppskattadagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0