Jycke

Det är omöjligt att förklara min kärlek till dig jycke.
Det gör ont i mitt hjärta när jag ser på dig, när jag tänker på att du en dag inte finns här.
Här och gör mina dagar till de bästa och mest underbara dagar.
Och ärligt, det finns INGEN som känner dig som jag gör.
Det finns ingen som får ut vad jag får ut av dig.

Det spelar ingen roll om du är värdelös och jobbig för andra.
För mig är du perfekt. Och det är du och jag som lever tillsammans.
Det är du som får mig må bra.

Tror alla kommer sakna dina idéer när du inte längre är här.
Och då kommer de tänka att varförvarförvarför uppskattade vi inte honom mer när han väl var här.

Utom jag, för jag tar vara på varje sekund med dig.
Varje dag gör du mig stolt och jag älskar dig bara mer.

Du är så mycket bättre än människor.
Så mycket bättre än mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0