3:e Februari

Nu är det snart dags att sova för oss men först tänkte jag planera morgondagen lite.
Vi är ju som sagt i Stockholm nu, eller Sollentuna rättare sagt.
Tänkte passa på att få lite socialträning med Drake. I och för sig är han väldigt stabil inne bland mycket folk och trängsel men man kan aldrig få för mycket träning.
Tänkte faktiskt försöka träna lite linförighet inne på centralen. Där är bra mycket störning.
Vore härligt om han kunde fokusera helt på mig fast folk går bara någon meter ifrån.

Så imorgon blir alltså troligtvis en promenad inne i Stockholm och senare blir det mys och bus här hemma.

Drake hälsar godnatt nu, han lägger sig lite innan mig.




Om någon vill läsa om något speciellt eller vill att vi ska utföra någonting speciellt på film får ni gärna säga till.
Det blev ju några hundra läsare idag ( HELT OTROLIGT ) så någon måste ju tycka att vi ska göra något kul!
Vill ni veta något mer speciellt om Drake eller mig kan ni ju säga till om det också.
Annars uppdaterar jag på om vad som händer i våran vardag. :)

Jag hoppas verkligen ni som varit här kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Jonnie Jonsson

haha bara lite :)

2011-02-03 @ 04:55:35
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Astrid

ååh shit vad goo !

2011-02-04 @ 09:07:46
URL: http://oneofthekind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0