4:e Februari

Godmorgon! Vaknade upp och såg att det hade kommit massa snö! Fan också!
Jag som älskade att man började se gräsmatta här och där.
Jag tycker vi har haft snö tillräckligt länge nu.
Vill inte att det ska frysa på igen då kommer gatorna bara bli ännu mer isgata än vad det redan är.
Ha aktiv hund när vägarna ser ut som dom gör är ingen favorit.
Man halkar om kring och får gå otroligt långsamt. Mina skor är ju inte direkt dom bästa heller.
Det enda roliga är att se när Drake halkar omkring. Han får ju sina glädjeutbrott ibland och hoppar omkring o då halkar han ju. Sen ställer han sig o kraffsar på isen.

Jaja idag står som jag sa förut att åka tillbaka hem till Eskilstuna på schemat.
Kommer få åka långsamt och ta det väldigt försiktigt eftersom det ska kkomma massa dum SNÖ!

Längtar otroligt mycket till i vår och sommar så vi kan börja tävla!



Älskade underbara sängknyckarjycke!

Kommentarer
Postat av: marina

Tack så mycket :)

2011-02-04 @ 11:26:08
URL: http://marinask.blogg.se/
Postat av: sanna

vad är det för ras? :)



har en liknande hund, som är en slovensk kopov..??



fin blogg!

2011-02-11 @ 18:07:07
URL: http://sasasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0