26:e Januari

Det har gått nästan ett år sedan vi bloggade senast.
Vilket beror på att jag faktiskt har startat för många bloggar.
Kan aldrig bestämma vilken jag vill blogga på.
Men det här är ju den första Drakbloggen och den där jag skrivit mest.
Så nu tänker jag ge den här bloggen ett försök till.

Det har hänt rätt mycket på ett år.
Drake har mognat en hel del. Lugnat ner sig och fått familjerna att tycka om honom.
Han har vuxit och blivit stor.
Har till och med hunnit bli bäst i ras 3 gånger.
Till och med Bäst i grupp reserv! BRA VOVVEN!
Nu är planerna att klara lydnadsklass 1 i sommar och ställa officiellt.

Lägger upp en liten bild på monstret också. :)


Monster och vän Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0