Biltema

Kan ju inte påstå att IKEAbyrån var lätt att sätta ihop. :(
Inte för en ensam tjej med inte världens största hjärna. Haha!

Jag bloggade dåligt igår också men igår gjorde vi faktiskt mycket.
Vi var och bytte däck på husses bil så Drake fick springa MASSOR med bollen under tiden.
Sen gick vi upp i skogen och då sprang han ännu mer.
När vi kom hem sen på kvällen var han riktigt trött.
Smart som jag var hade jag inte kameran med mig. BRAVO!

Idag ska vi förmodligen till biltema och kolla på hundburar.
Den vi har nu är för stor och tar upp HELA bagaget typ.
Eftersom det bara är Drake som åker där så är det bättre med en lite mindre bur som bara tar upp halva sidan.

Hoppas på att hitta en bra. :)



Snygginghunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0