Morgon och tågidioter

Godmorgon!
Vaknade upp hemma hos Johanna.
Hade fått både nytvättade kläder och frukost serverad.
Kände mig som värsta lyxbruden! :D

Nu ska vi åka bort till en djuraffär och kolla priserna där!
Senare ska jag åka till Sollentuna. :) Hoppas på att den här tågresan blir bättre.
Sist var det verkligen INGEN som samarbetade med oss. Hunden fick inte vara där, inte där, inte där och inte där. Alltså kunde han inte vara någonstans i hela den LILLA hundkupén! Irriterad som jag blev satte jag upp hunden i sätet.
Var så pass smart att jag satte honom på en jacka eftersom jag förstod att det skulle bli gnäll, vilket det blev.
Men de hann aldrig säga klart meningen. ;)
Irriterande tågbrud: Alltså jag vill ju inte vara sån men ha.....
JAG: JA HAN SITTER PÅ MIN JACKA  !! ! !
Sen gick hon tyst iväg. HEHEHE ! Kärringjävel.

Aja nu ska vi dra vidare.
Hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: Chatrine

Jag vill också ha en sån där "Johanna"!

2011-04-06 @ 13:51:44
URL: http://enmodernsaga.blogg.se/
Postat av: Seven

De tror jag inte bara sitta hemma och kolla bloggar och sånt. Sj? :)

2011-04-06 @ 16:56:52
URL: http://seven.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0