9:e November

Kan jag och Draken få snö snart?
Jag vill ha snö!
Och jag längtar så tills man kan ta fram advendsljusstakarna!
Fatta vad MYSIGT!
Ljus i alla fönster, vitt land och pulka.
Detta kommer bli den bästa vintern.
Jag känner det på mig.
Drake, Jag, Billy och Malin i snön.
PULKA OCH SNÖBOLLSKRIG!
Blöta hundar med täcken.
Kanske inte låter så mysigt.
Men för mig är det mysigt.
Nu ska jag snart ta min sovande jycke och gå en promenad.
Här ska tränas gå fint i koppel.
För nu börjar han bli duktig på det.
Denna jul ska bli min absolut bästa.
Ingenting kan förstöra det här.
Underbara älskade Drake! DU är för bra!
I helgen tar vi troligtvis en resa till Borås och Björketorp.
Träffa Drakes underbara uppfödare, kullsyster och mamma!
Det ska bli riktigt roligt!
Hoppas bara att planerna blir som de ska!

Kommentarer
Postat av: klockars !

bilder från utställnigen tack

2009-11-09 @ 16:58:21
URL: http://luckystrikee.blogg.se/
Postat av: Erika

draken är bäst. saknar honom o neeejaa ! :D

2009-11-09 @ 22:32:45
URL: http://erikaros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0