Kritiken!

Okej jag somnade och bilderna kom aldrig upp. :(
Men nu mår jag bra igen.

Eftersom dumhusse har åkt till sthlm för att jobba så får jag hoppas att han skickar filmen över msn ikväll.
Man vet aldrig med honom men kanske.

Har iallafall några bilder från idag som togs med kameran men har inte kollat på dom än, ska lägga in dom såfort batteriet laddat lite.


Här är iallafall kritiken :

Vacker vuxen dombermann hane. Bra huvud och uttryck. Mörka ögon.
Bra ansatta öron. Stram och vacker hals.
Bra vinklar fram och bak. Rör sig med mycket bra rörelser. 1 HP BIR

Är nöjd med kritiken men hade gärna sett att dom stavade dobermann rätt. ;)

Träffade Dobvoyage Gretchen Greta där, mycketmycket fin tikvalp!


Okej jag lurade er det var inte en enda bra bild. :( Batteriet dog ju nästan direkt. Dumma skitkamera.

Får lägga upp något annat då.



Glad kille! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0