Sele.

Vaknade av att det kokade i lägenheten! Solen ligger på hela morgonen och det blir ruskigt varmt.
Gjorde äggröra och tog ett glas mjölk.  Det är en sjukt fin dag så jag ska besöka min bror för att låna hans altan att sola på.

Mitt enda problem är att jag inte hittar min bikini! VART FAN ÄR DEN?!

Drake är slö och trött från igår. Först promenerade vi, sen sprang vi spåret och sedan cyklade vi en runda.
Inte nog med att han är trött från aktiveringen så blir han slö av värmen. Så tror de blir en liggastilliskuggandag för honom idag.

Mjahaja dags att fixa iordning mig och djuret.
Om jag har tur kommer husse hem tidigt idag och då kan vi åka och köpa en ny sele till drake plus en ny bättre bur.



Vill ha sån! Drake är snygg i grönt!


Kommentarer
Postat av: Dannielle

Vet inte om du minns men du ställde upp i veckans blogg hos mig för ganska så länge sen men pga mycket att göra så har bloggen blivit lidande och resultatet kom upp först nu!



Grattis!

2011-05-02 @ 00:34:58
URL: http://rexmatte.blogg.se/
Postat av: Lenita

Jag har just den gröna selen :) dock är den för liten åt mina vovvar..det står storlek SCHÄFER, men det måste vara en bra liten shcäher som ska ha den då..

2011-05-14 @ 23:31:24
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0