Springaspringa

Drar på en springrunda nu på förmiddagen!
Fick ju snygga springarbrallor av husse igår så nu har vi bestämt att jag ska springa minst 3 dagar i veckan. Helst mer. Men i sommar ska vi springa hundlopp i Stockholm! Woho.
Måste få igång kondisen!

Tror att idag plus kommande 5 gånger kommer vara förjävliga. Sen blir det nog lättare.
Jag har ju typ som ett bälte runt midjan som drake sitter fast i så förhoppningsvis får jag lite draghjälp. (A)

Jaja, efter det blir det iallafall parkhäng med hundar och människor.
Känns som att det just idag inte kan bli bättre! Ser fram emot att se vad den här dagen har att ge!

Eftersom jag nu har min gamla telefon så har jag ju bra kamera på den också.
Kan försöka filma när vi springer om jag inte flåsar för mycket. HEHEHE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0