6:e Februari

Eftersom jag inte varit hemma har det varit dålig uppdatering nu över helgen.
Jag hoppas att alla läsarna stannar kvar ändå. Imorgon ska jag ta Drake till skogen och ta massa fina bilder att lägga upp.
Ska även försöka få med en vän som kan filma så kan vi träna lite fritt följ.
Någon som är intresserad av att se det? :)

Har funderat lite på det här med hundar som försvarar sina ägare i riktigt obehagliga situationer.
Jag tror att de flesta hundar gör det. De känner ju på sig när någonting är på riktigt.
Men jag undrar verkligen hur Drake skulle reagera. Han älskar ju verkligen ALLA!
Ibland känns de som man skulle vilja hamna i en lite knivig situation så man fick se hans reaktion.

Någon som varit med om något liknande?

Jag antar att av några hundra läsare måste ju iallafall minst hälften vara hundintresserade och kanske till och med ha hund. Ni får gärna berätta om ni varit med om något. :)


Drake från förra sommaren när han fick köra Jannes båt! Inte alla hundar som har kört båt. ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sööötbild gömman! I sommar får alla i skärgårn se upp vi har en ny kapten på båten haha elleR?

2011-02-07 @ 00:43:32
URL: http://uppskattadagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0