Dålig bloggare.

Så vad ska jag blogga om när jag varit urusel på allt som har med blogg och kamera att göra?
Funderar på om jag ska försöka få tag i en filmkamera och filma allt som händer istället.
Posta det här osv.

Iallafall har vi varit på playdate. Billy, Drake, Miku, Misty och Scrollan. Mys.
Igår var vi ut till stallet och Drake fick springa och busa med hästen på ängen.
Gissa om han var trött när vi kom hem.

Har förresten funderat massor på ny domän och har faktiskt kommit på en bra som är ledig. Grymt.

Idag blir det antingen träffa hundar eller städa. Får se :P Ska iallafall göra något kul som jag kan posta på bloggen. :)

Tack för att ni kommer tillbaka fast jag uppdaterar som en tråkig tant. :)


Kommentarer
Postat av: Lenis

Nu har jag hittat hit! :)

Du kan ju inte vara sämre att uppdatera än mig.

Långt mellan mina inlägg ibland...

Hoppas ni har det bra.



Må så gott



Lenis och Electra

2011-03-18 @ 00:53:04
URL: http://my.opera.com/Lenis/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0