Ojda!

Mycket kass uppdatering. Beror på att jag spydde hela natten så idag har jag varit otroligt trött.
Inte alls mått bra.
Skulle egentligen ha åkt hem till pappa och käkat middag men jag ville inte smitta någon.
Har iofs inte spytt något mer sen i morse så antagligen hade jag bara ätit något dåligt. Men ja.
Det enda som har hänt idag var att jag faktiskt unnade mig 3 halsband till mig själv.
Drake har ju så många så jag tyckte jag också kunde få några !
Kan lägga upp bild på dom imorgon. :) Mina bredvid drakes. HEHE!

Stanna kvar så uppdaterar jag asbra imorgon istället !

Kommentarer
Postat av: Jellis nya blogg

magsjuka? "/ Det hade jag i helgen, fy fan vad äckligt det är... :(

2011-02-14 @ 17:50:57
URL: http://www.finest.se/301

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0