27:e Januari

Det gick bra på fiket. Men jag glömde bort att fota.
Kan inte direkt säga att det var det bästa fiket jag vart på, men alltid ett plus att man får ta med sig vovven.
Men det är nog inte tänkt att man ska ha så stor hund som jag har.
De får garanterat inte plats mer än 2 så stora hundar. Borden stog väldigt trångt och satt inte fast i marken. Dumt.
Var trevligt att min bror följde med också. Träffas tyvärr inte så ofta nu när vi inte bor tillsammans.

Var en väldigt söt miniatyrbullterrierhane där. Vit med brun ring runt ögat. Mycket lyckad teckning enligt mig.
Drake och han hälsade duktigt och glatt på varandra.

Senare kollade vi på Andra Avenyn i soffan och det är otroligt mysigt att ligga där och känna värmen från sin lilla jycke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0