Springrunda

Kom precis in efter att ha varit ute och sprungit ungefär 30 minuter.
Drake skötte sig mycket bra och sprang bara rakt förbi alla hundar vi mötte :)
Duktig vovve.

Bytte faktiskt foder till honom idag också, han har inte alls varit bra i pälsen sista 2 månaderna så nu ska vi testa något nytt.
Han har ju ätit Acana förut men nu blev det Carrier lamm och ris!
Hoppas att det funkar, det ska ju vara för allergikänsliga hundar och har läst X antal diskussioner om det fodret.
Får hålla tummarna på en lite finare kvalité på pälsen framöver.

Kollade på den här filmen igår



Måste säga att den var sådär faktiskt. Absolut inte dålig men jag trodde den skulle vara ännu bättre.
Värd att se iallafall!

Nu ska jag kasta mig själv och Drake i duschen. Han fick aldrig bada innan Stockholmsbesöket.
Får bli nu istället. :)



Kommentarer
Postat av: Erika.

mer drakblogg! :o

2011-05-09 @ 09:16:22
URL: http://flatten.blogg.se/
Postat av: Lenita

nja BÄST vet jag inte :P men absolut i toppen =)

Det här med foder... man blir gaaaalen!!vi har vanligt foder från butik nu, MEN de får nästan dagligen rått kött ( och ooooh vilken skillnad i päls och trampdynor) men jag vill ge FODAX (har jag för mig det heter,färskfoder) men måste först skaffa en ordentlig frys... hmm...

vill se bilder på din vovve =))

2011-05-14 @ 23:29:26
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0